Seguidores

domingo, 16 de junio de 2013

Recitant... "Flors", de Joan Fontanillas Sánchez




Aquí està el primer intent de recitar un sonet del poeta Joan Fontanillas Sánchez, veí d'Hostalric i amic.
Amb el temps aniré gravant-me mentre recito poemes que m'agraden, especialmente de certs autors que m'agradin. Sé que el primer video no sempre pot ser el millor treballat, però confio millorar amb la pràctica.
No obstant, l'honor és meu!

Us deixo el bloc de Literatura d'en Joan per si us interesa: http://lasiringadepan.blogspot.com.es/

1 comentario:

  1. Bravo! Ei, és tot un honor que hagis fet aquest vídeo amb el recitat. És una gran idea penjar recitats, esperaré amb candeletes els propers. M'ha fet molta il·lusió escoltar-lo amb una veu que no sigui la meva! Moltes gràcies, company!

    ResponderEliminar

¡Gracias por expresar tu opinión! Recuerda dar consejos constructivos
a todo herman@ poeta.